טעמים וצורות חדשות שעושים שמח בפה

גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידות בישראל משיקה את עונת 2011 תחת מסר חדש בינלאומי – Share Happy.


המותג מגנום מגיע לשיאים חדשים העונה: משיק שני מוצרים חדשים ומפנקים במיוחד, בתוספים עשירים ובשילוב פרלינים שלמים ואיכותיים תחת סדרת מגנום DESIRE


כחלק ממהלך גלובלי, גלידת שטראוס יוצאת במסר חדש Share Happy אשר מלווה את כל ההשקות לעונה. החדשנות המזוהה עם גלידת שטראוס, הובילה גם השנה את החברה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה בכל הקשור לפיתוח מוצרים, רעיונות חדשים, קשר עם הצרכנים ואימוץ מגמות טכנולוגיות חדשות.  הדבר בא לידי ביטוי בשלל המוצרים המוצע לעונה הקרובה, אשר רובם מהווים שיא מבחינת ייצור טכנולוגית, רמת המורכבות, והעושר בטעם.  אחד החידושים המהותיים העונה הוא הוספת פרלינים שלמים אמיתיים לגלידה בשני המותגים המובילים של גלידת שטראוס- במגנום ובקרמיסימו & MORE.


יורם אביגד, סמנכ"ל גלידת שטראוס: "לאחר שנת 2010, שנה נפלאה, בה המשיכה גלידת שטראוס את הצמיחה העסקית וביסוס מעמדה התחרותי, תמשיך החברה להוביל את שוק הגלידה גם בשנת 2011. גלידת שטראוס הינה מובילת שוק הגלידה בישראל עם מגוון רחב של מותגים חזקים. מותגים אלו מהווים שילוב של עוצמות בינלאומיות מצד יוניליוור, ומקומיות מצד שטראוס. מגוון המוצרים הרחב שלנו מתאים לקהל הצרכנים הישראלי ומגיע אליו בפריסה ארצית רחבה וברמת נגישות גבוהה. כמו בכל שנה, ייתמכו ההשקות החדשות לשנה הקרובה בפעילויות שיווקיות חדשניות ומלאות עוצמה אשר ייצרו התרגשות ועניין רב ויתווספו לפורטפוליו הקיים, במטרה לגרום למיליוני צרכנים בישראל לחייך וליהנות".

המכירות והרווחיות הטובה ביותר של גלידת שטראוס. החברה סיימה את השנה עם נתח שוק של %58.2 בשוק הצריכה הביתית בישראל. סיימנו את השנה עם שינויים בבעלות של החברה ואנו בטוחים כי חיזוק הקשר עם יוניליוור העולמית יתרום לעוצמתה של החברה כמובילת השוק גם בישראל."

Share Happy כחלק ממהלך גלובל


קרמיסימו-

הגלידה המזוהה ביותר מבין הגלידות באריזה משפחתית (63% מודעות בלתי נעזרת מחקר Brand Dynamics מכון שילוב 2010). לא מפסיקה לחדש ולרגש ומציגה סדרה חדשה בשם: "קרמיסימו & MORE" עשירה בטעמים ובתוספים מיוחדים, באריזת 1.33 ליטר המאופיינת בצבעוניות ועיצוב מעולם התענוג וההנאה. בכל מוצר בסדרה החדשה שולב בנדיבות תוסף מיוחד וריפל עשיר.

הטעמים הם:

שוקולד פרלינים- גלידת שוקולד בתוספת ריפל שוקולד, פרלינים בטעם קינמון וצ'אנקים של שוקולד מריר.
ונילה פירות יער- גלידת וניל בתוספת ריפל פירות יער, חתיכות אוכמניות וצ'אנקים  של שוקולד מריר.
גלידת קרמל נאטס- גלידת וניל בתוספת ריפל ריבת חלב, שקדים מקורמלים ושבבי שוקולד מריר.
גלידת בננה ספליט- גלידה בטעם בננה בתוספת ריפל שוקולד, שקדים מקורמלים ושבבי שוקולד מריר.
המחיר המומלץ לצרכן יהיה 29 ₪ לאריזה 1.33 ליטר. בכשרות לנדא ורבנות עכו חדשנות נוסף תחת סדרת קרמיסימו 2% , להנאה יומיומית לשומרים על תפריט מאוזן- קרמיסימו 2% שוקולד מריר קפוצ'ינו – הטעם והמרקם של קרמיסימו, רק ב- 2% שומן. קרמיסימו 2% מהווה 89% מקטגוריית הויטאליטי בשוק חבילות הבית והקינוחים. מחיר מומלץ לצרכן 24.70 ₪ בכשרות לנדא ורבנות עכו. 

מגנום

בבסיס הפעילות של מגנום בשנים האחרונות מונחים 2 עוגנים מרכזיים: פיתוח  חדשנות מנצחת מדי שנה וקיום דיאלוג אמיתי ומתמשך עם הצרכנים. סדרת השקות, שנתמכו באירועים חווייתיים יצירתיים, סייעו למגנום לרגש את הצרכנים ולגדול ב-84% במכירות בחמש השנים האחרונות. 

מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ ובעולם,  שבר שיאים גם בשנת 2010 וצמח במכירות בלמעלה מ-11% לשיאים שלא נראו כמותם. זאת בזכות  עוצמת הסדרה הקלאסית של המותג, השקת המוצר GOLD!  MAGNUM והתמיכה השיווקית החזקה לה זכה המותג. המוצר MAGNUM GOLD! שהושק ב- 2010 הפך למוצר הנמכר ביותר בסדרת מגנום ותרם לצמיחה הגדולה במכירות.

גם השנה, רגעי ה- Pleasure קשורים באופן הדוק לחווית המותג. האמונה היא שהתענוג חיוני בחיי האנשים ושהוא זכותם מלידה. לפיכך, יום ללא תענוג הוא בבחינת יום אבוד. מגנום קורא לאנשים לחפש את רגעי ה Pleasure שלהם כדי להעצים את הנאות החיים שלהם.

ב- 2011 מגנום כובש את פסגת ההנאה והתענוג ומשיק שני מוצרי פרימיום חדשים:


מגנום DESIRE פרלינים ואגוזים: שלגון שמנת משובחת בטעם וניל עם פרלינים בטעם קינמון, ריפל בטעם אגוז, שקדים ואגוזים, בציפוי שוקולד חלב ושבבי אגוזי לוז. מוצר זה מושק גם במאגדת מיני.
כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו.
מחיר מומלץ לצרכן לשלגון יחידתי: 9.4 ₪
מחיר מומלץ לצרכן מאגדת מיני מגנום 5 יח' – 33.5 ש"ח
מגנום DESIRE פרלינים ותפוז: שלגון שמנת משובחת בטעם שוקולד עם פרלינים בטעם נוגט, ריפל בטעם תפוז וקוביות תפוז, בציפוי שוקולד מריר ושבבי אגוזי לוז.

כשרות: רבנות עכו
מחיר מומלץ לצרכן לשלגון יחידתי: 9.4 ₪

שני המוצרים הינם פרי פיתוח והתאמה למוצרים הבינלאומיים שיושקו ברחבי העולם במקביל להשקתם בישראל.