Share Happy

אודות

סיפורה של גלידת שטראוס

 
אודות יוניליוור
 
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם, מייצר ומפיץ למעלה מ-400 מותגים ומעסיק כ- 170,000 עובדים. יוניליוור פועלת בתחום המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית.  מוצרי יוניליוור נוגעים בחייהם של מעל 2 מיליארד בני אדם בכל יום. בין המותגים המובילים של יוניליוור ישראל: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.

איך נולד מוצר חדש?
לפני כל עונה מתכנס "צוות" החוקר ,חושב, ובודק ומפתח את המוצרים לעונה הבאה.
 
אז מי הוא הצוות?
צוות פיתוח מוצרים מורכב ממהנדס ייצור, טכנולוג, מהנדס אריזות, מנהל רכש, אחראי בקרה, ואנשי שיווק. הצוות נפגש אחת לשבוע ומפתח מוצרים משלב הרעיון ועד לתוצאה הסופית המתוקה.  
הצוות עורך מבחני שוק הכוללים טעימות, מחקרים על מגמות חדשות בשוק. בנוסף מתעדכן הצוות אודות מגמות השוק העולמי מהחברה העולמית.
כמו כן נעשים מחקרים על שווקים מקבילים כמו חטיפים,משקאות, עוגות ועוד, בעקבותיהם מפותחים מוצרי גלידה שונים, המתאימים למגמות השיווק והעדפות הצרכן.  
הצוות גם ממשיך ומפתח את הגלידה שאנו כבר מכירים, משפר ומוסיף טעמים ותוספות. למשל, ה"קורנטו" הטוב והוותיק, בכל שנה נקבל אותו בטעמים חדשים.
אנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה משתפרת ומתקדמת וככל שמכונות הייצור מתקדמות יותר, גדל מגוון האפשרויות ופיתוחים חדשים.  
כמו, צורות חדשות של שלגונים או מרקמים חדשים וטובים יותר לגלידה. כמענה לדרישה צרכנית וחברתית מוצרי גלידת שטראוס בריאים יותר ע"י הוצאת שומן הטרנס, הוצאת השימוש בצבעי מאכל והפחתת הסוכר,  
ומצד שני הוספת ברזל וסידן לגלידות ולקרחוני הפרי שימוש בצבעים טבעיים בלבד הוספת ויטמינים ומינרלים.